Ammattiosasto

Työskentelen Akuuttiosastolla sairaanhoitajana
Valitsitte minut Tehyn AO372 puheenjohtajaksi kaudelle 2020-2022

Puheenjohtajan syksyisiä terveisiä

Elämme erikoisia aikoja. Korona virus on kesän jälkeen aktivoitunut ja emme voi kuin huolestuneena seurata tilannetta. Aamulehden mukaan perjantaina 25.9. Tays on ilmoittanut kahdeksasta uudesta tapauksesta, Suomessa tiistaina 29.9. 149 tapausta. Päivittän tulee uusia suosituksia ja rajoituksia. Maskisuosituksia laajennetaan. Jopa Linnan juhlat on peruttu.

Tämä tilanne on aiheuttanut ongelmia myös meille ammattiosaston toimijoille. Olemme yrittäneet järjestää teille aktiivisesti toimintaa ja sitten ikäväksemme olemme joutuneet perumaan jo järjestetyt tapahtumat odottamaan otollisempia aikoja. Myös syyskokouksen järjestäminen on vaarassa ja saatamme joutua vaihtamaan sen Teams kokoukseksi. Teemme päätöksen tästä lokakuun hallituksen kokouksessa.

Tehyn antamat ohjeet ovat erittäin tiukat. Emmehän me Tehyläiset halua saada negatiivista mainetta siitä, että ammattiosastomme järjestämissä tapahtumissa tulee Korona tartuntoja.

Kevätkokouksessa saimme hallitukseen Jessica Mähösen  ja Roosa Hellstenin vahvistukseksemme. Vielä  olisi varajäsenien paikkoja vapaana, mikäli ammattiosastomme hallitustyöskentely kiinnostaa. Meillä hallituksen kokouksiin ovat saaneet osallistua myös varajäsenet. Toivoisin, että saisimme  hallitukseen lisää jäseniä, että voisimme perustaa aktiivisen huvitoimikunnan. Myös tarvitsemme yhdysjäseniä eri toimipisteisiin. Tulkaa rohkeasti mukaan toimintaan.  Ilmoittautua voi ammattiosaston sähköpostiin.

Haluan myös muistuttaa teitä ammattiosastomme jäsenet siitä, että kun teille tulee uusia työntekijöitä, muistuttaisitte heitä vaihtamaan ammattiosastoa ja muutoinkin päivittämään tietonsa Tehyn sivustoille kirjautuen ja siellä asiointipalvelussa. Tämä on tärkeää myös edunvalvonnan vuoksi. Luottamusmiehemme ei voi edustaa ristiriitatilanteissa muita kuin Tehyn jäseniä.

Lisää Tehyyn liittymisestä on seuraavilla sivuilla:

Muistakaahan kaikki ammattiosaston jäsenet myös päivittää sähköpostitietonne Tehyn sivuilla asiointipalvelussa, sillä viestimme pääasiallisesti sähköpostitse.

Olettehan myös huomanneet, että Tehyn jäsenille on mielenkiintoisia Webinaareja.

Tehyn sovelluksen kannattaa ladata kännykkäänsä ja seurataTehyn sivustoja aktiivisesti.

Huomatkaahan kakkutilaus työpaikallenne. Sitä varten taytyy kirjautua jäsennumerolla ja salasanalla (samat kuin Tehyn) ammattiosaston sivuille.

Marja-Leena Mäkinen

ammattiosasto 372 puheenjohtaja ja varapääluottamusmies

YLÖJÄRVEN AMMATTIOSASTO 372

Mikäli haluat ottaa yhteyttä ammattiosastoomme liittyvissä  asioissa,  niin kirjoita viesti ammattiosaston sähköpostiin ao372@tehy.net

Syyskokouksessa 2019 valittiin uusi hallitus

Uudeksi pääluottamusmieheksi on valittu syyskokouksessa Heli Alava vuoden 2020 alusta.

Hallituksen puheenjohtajana sekä varapääluottamusmiehenä jatkaa Marja-Leena Mäkinen. Olen  sairaanhoitajana Akuuttiosastolta

Varapuheenjohtajaksi sekä taloudenhoitajaksi valittiin Visa Luoma.  Visa  on fysioterapeutti Kumukkeesta.

Sihteerinä ja jäsensihteerinä, sekä sosiaalisen median hoitajana jatkaa Marjo Niemelä. Marjo on sairaanhoitajana Akuuttiosastolla.

Markku Lahtiperä jatkaa tiedottajana. Hän on sairaanhoitaja Kotitiimissä.

Muita hallituksen varsinaisia jäseniä ovat Heli Alava, fysioterapeutti Avofysioterapiasta sekä Hanna Niemipelto, sairaanhoitaja Akuuttiosastolta.

Kevätkokouksessa 17.6. 2020 hallitukseen tuli valituksi Jessica Mähönen varsinaiseksi jäseneksi ja Roosa Hellsten varajäseneksi. Tervetuloa mukaan hallitustyöskentelyyn

Hallituksesta puuttuu tällä hetkellä 5 varajäsentä.

Marja-Leena Mäkinen

ammattiosasto 372 puheenjohtaja ja varapääluottamusmies